Support i världsklass
Med våra supportpaket aktiverade kan du sova gott om nätterna och koncentrera dig på din verksamhet nu du är på jobbet.
Supportpaket SMALL
Vårt lilla paket kallar vill just SMALL och det innehåller grundsupport för dig som är lite mer självgående.
WordPress är i grunden ett mycket bra och relativt lättjobbat CMS, särskilt om man ger det lite omsorg. Med det menar vi att det är viktigt att uppdatera både själva systemet och de eventuella tillägg som man har installerade. Tilläggen eller på engelska Plugins är den vanligaste felkällan om du får problem med din WordPress-sajt. I vårt grundpaket tar vi hand din webbplats på bästa sätt.
Följande ingår:
- Löpande uppdateringar
- Support via telefon och e-post vid eventuella problem
Supportpaket MEDIUM
Med vårt supportpaket MEDIUM ingår en utökad service som gör att du kan koncentrera dig på din verksamhet.
WordPress är i grunden ett mycket bra och relativt lättjobbat CMS, särskilt om man ger det lite omsorg. Vi uppdaterar både själva systemet och de eventuella tillägg som är installerade. Tilläggen eller på engelska Plugins är den vanligaste felkällan om du får problem med din WordPress-sajt. Med vårt medium-paket får du förutom hjälp med löpande uppdateringar dessutom prioriterad support om du skulle få problem med din sajt.
Följande ingår:
- Löpande uppdateringar
- Support via telefon och e-post
- Prioriterad hjälp vid problem
- Årlig timbank med 4 timmar för vidareutveckling
Supportpaket LARGE
Med vårt supportpaket LARGE kommer du sova gott om nätterna. Support, utveckling och tester i världsklass.
Med paketet Large erbjuder vi en service som gör att du kan ha fullt fokus på verksamheten och dessutom lita på att sajten alltid är i toppskick. Vi uppdaterar både själva systemet och de eventuella tillägg som är installerade och vi provar allt i vår separata testmiljö. Tilläggen eller på engelska Plugins är den vanligaste felkällan om du får problem med din WordPress-sajt och blir det fel finns vi aldrig längre bort än ett telefonsamtal.
Följande ingår:
- Löpande uppdateringar via separat testmiljö
- Support via telefon och e-post
- Prioriterad hjälp vid problem
- Årlig timbank med 12 timmar för vidareutveckling